Rabu, 9 Februari 2011

hidup bagai student poweeerrr....

salam.....


wah sudah lama tak meluahkan isi hati....(ada org nak baca ker?) hahahha...


lantaklah labu....asalkan hati den tonang.....


seperti tajuk diatas (sila gelak,ayat skolah rndah)


hidup aku kat UPM ni bagai student yg mempunyai CGPA yg power2...

sedang secara realitinya aku hnya student yg cukup2 makan jer...(on diet ktakan...hehehe)



-konon2nya aku stdy r ni (meja jer selerak lebih)-

tak percaya?? mari lihat aktivit harian ku... :

hari2 : pg kelas r....kalau malas ponteng! hahahha...

balik kelas : tido......kalau tak pun layan citer sampai lembam! pastu tido balik...:)

petang : jln2 cr makan.....tak pun...sambung tido...! (aku suka gila tidoooooo!)

mlm: layan balik citer yg tak habis siang tadi....kemudian tidoooo!



lihat....hakikatnya mmg aku bgitu mengemari waktu tido dr waktu len...

rumet aku akan melihat aku memegang buku jika......

1. soknya ada test

2. ada asg yg tak siap

3. aku demam atau gilo moroyaaannn

4. lagi 2 jam dr waktu itu aku der presentation!



adooooooiiiii....itulah aku....muka mesti mau mcm pandai maa....hati sapa tahu.....huhu

wa tahu wa bukan top student dlm kelas....wa tahu jugak bila lecture tnya soklan wa paling tak ble duk diam...wa sedar jugak bila final wa gagau cr note2 yg ilang tah kemana....wa tahu wa mesti peluh habis bila dpt tahu kuiz dipercepatkan....tp wa paling happy bila kuiz tak jadi! hahahha....



hidup wa....sgt simple......wa blajar bila wa rasa wa nak blajar.....wa takder nak study 24/7 kot....

wa tak nak jd mayat idup....wa nak enjoy life kat U ni...hahahha...walaupun idup wa begini...

alhamdulila wa punya pointer masih lagi cantik....(bg wa la...) takder la kena carry apa2 g...(mintak simpang!) soooo.....jgn pikir wa takder masa depan!



laaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyyyaaaannnn!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan