Rabu, 9 Februari 2011

entry busuk : kena jahit??????




smbgan.......









16 November 2010



selepas balik PKU....bermcm2 bebelan yg hadir ditelinga ku...hahahha



adoooooiiiii....mlm tu mmg tak le tido lena r.....sakit saru badan....sakit lagi hatiku! chhhewwaah!



risau beb nak exam.....nak stdy mcm mana berkeadaan mcm ni....waaaaaa!!!



hati harus kental lebih mcm ni....!!






esoknya pg lagi ke PKU (pusat kesihatan Universiti...bg sapa2 yg tak tua lah kan...)



tujuan utama utk mencuci luka2...! waaaaaa....aku gila kentang menyerah diri...!



so......dengan baik dan sopannya aku serahkan kaki ku utk dicuci.....



semput aku waktu operasi mencuci! SAKITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!






waktu sedang dicuci dgn kata lain...dikorek2 luka ku itu...



dtg sorg MA laki yang bajet mcm hebat lg mantap melihat kecerderaan ku!



dia dgn prihatinnya menyatakan luka ku itu perlu dijahit!!!



apa dia??? JAHITTTTT?????????



benda pertama sekali timbul dlm kepala aku REDHA.....






bermula sesi jahit menjahit...fisrt time tu kena jahit....waaaaaaaaaaaaaaa...! :(



mmg la tak sakit...sebab kena bius...tapi korag try tgok p jahit mana2 kulit korg...! huhu...



seingat aku doc yg tgok kecerderaan aku smlm tak suh pun jahit tetiber jer kena jahit plak rini....huhuhu....REDHA-REDHA....huhuhu...dlm hati pikir satu benda jer....



NAK CEPAT BAIK!!!!!!






sebabnya?? petang hari tersebut aku der final exam!! bus communication!



agak layan tak??? huhuhu.....aku berulang-ulang tnya kat MA tu nnti ubat bius ni tahan baper lama? nnti dah abis ubt bius ni sakit sgt ker rasa? huhu...aku takut tak le fokus dlm dewan exam t....huhuhu....REDHA2.....






so selesai MA tu menjahit kaki aku...pulang dgn senyuman....sampai umah...masuk bilik nagissss!!! waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..........






"sakit itu penghapus dosa....." (byk sgt dosa aku dah terhapus ni...ker byk sgt dosa???)





-selesai dijahit.....waaaa!-





-kebengkakkan mula kelihatan...huhu-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan