Rabu, 9 Februari 2011

entry busuk : saya jatuh moto tapi moto berkeadaan baik....




saya jatuh moto.....












15 november 2010
hari dah gelap2 dah ni....tapi perut lapa...nak study pun tak masuk jadi dgn en. pacik pegi cr makan....balik dr makan..hujan dah mencurah2....lebat tahap dewa! hantar pacik kat tmpat biasa dengan pantasnya merempit nak balik bilik...habis nota2 aku basah dlm bakul moto itu perlu diselamatkan! tapi.....malang mmg takder bau....dlm keadaan moto sedang pegun(senang citer tak bergerak...) aku tergolek keseorang disitu.....aduuussshh! hilang kebrutalan dah...




perkara pertama...lihat muka di side mirror...ok...mantap...takder apa...bwk keluar kaki yg telah dihempam moto....(masa tu tak pikir dah nota ker...hp ker...mmg dah basah kutup habisss!) sekali...tgok kaki kiri.....waaaaaahhhhh!!!! malas nk citer....dlm hati hanya pikir kaki aku patah! kaki aku berlubang! darah toksah citer r kan.....masa tu smua rasa sakit lutut dua2 blah...kaki kiri tu lagi la...air ujan menambah perisa sakit yg amat! skrg pikir nk cr tempat dan beteduh!




smpai bwh blok....BLUR! mmg tak tau nak wat pa...kaki kiri tu dah membuak2 darah....tetibe ada sorg hmba Allah yg baru kuar toilet tgok aku...dannnn aku apa g terus nagis n pgg dia takmo2....! huhuhu...sakit gile time tu....! aku kall rumet aku (idaa...tq ida :) tangan mu waktu itu mmg byk berjasa) kata k.pija jatuh moto...ada kt bwh blok....waaaaaaaaaaaaaaa...nagis lagi...!




ida dgn pantas dan tangkasnya trun walaupun waktu itu perkara yg paling aku terkejut melihat dia adalah rambut dia...(kompem tgh tido ni....) aku nmpak jer dia BLUR lagi sekejap...n then nagissssss!! en pacik msj tnya dah sampai pun aku tak reply....waaaaaa..... macik mu tgah kesakitan!! so.....lepas tu ada la dua tida indian girl dtg n tgok....that indian girl yg call ambulans utk bwk p PKU (waaa.....i nek ambulans tuuuu! xcited! hehehhe) so.....PKU dgn bangga dan rakusnya berkata..."tunggulah sat lagi...ujan benti nnti ambulans sampai..." najis takkkkk???




about 30 min jugak r tunggu ambulans.....waaaa....time ni pian n ida dah besedia nk ikut sekali....en pacik pun dah tau maciknya yg bam bam ni jatuh dan kecerderaan....huhuhu....sakit......SAKIT (harapan ble mengambarkan ksakitan yg dialami)...




ambulans sampai...nek ambulans....dlm ambulans sempat ambik gmbar...hahahha...bukti2 I sakit...hehehe...pastu azab masa nk cuci plak...kat bilk rawatan...huhuhuhu....dengan kental dan kuatnya aku...sikit pun takder nagis...hehehe..air mata dah takder kot puas dah nagis time tunggu ambulans...huhuhu...so...yg luka lutut kanan n kiri...yg teruk kaki kiri....(berlubang,,,jgn tnya mana pg sasi baki daging or kulit tu eh....aku pun tarak tau) abes jer cuci...en.pacik dah ada kat kecemasan dgn ida n pia.....serius muka en.pacik time tu mmg aku tak ble lupa! hati cuma pikir ida n pia aa jer time tu kalau tak mmg dah meraung da kat en.pacik! hehehhe....waaaaaa!!!




akiiiittttttt......setel! kall boy suh dtg ambik kat PKU balik umh...n bermula la pulak cerita....








- ambik exam pakai tongkat.....




- cerita sambut raya haji dlm keadaan OKU




- cerita p cuci 9 kali!....




- cerita kena jahit....




- cerita kena bukak jahit!!




- cerita cuci sendiri kat umah!








hahahha...byk gilo cerita....t kita cointinue eh..... mari tempek gmbr waktu kejadian.....










-ni gmbr dlm ambulans...huhu-






-kaki ku!!! tidak comey dahhh..-










-en.pacik n maciknya yg sakittt-

see....muka sy tetap happy walaupun tgah bedenyut2....see my en.pacik punya face....dlm hati mesti duk kata..."budak ni mmg tak serik kot" hahahha.....adoi....kesakitan masih dpt dirasai...hehehe...ammmpunnnnn!

laaaayyyyyyyyyyyyyyyyyaaannnn.....!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan