Selasa, 7 September 2010

nak marah aje.........~~

nak marah jer sejak akhir2 ni....
pantang ada silap ckit mesti nak mgamuk....
pelik dan anehnya...nak marah ni pun memilih owg jugak...
asyik mahu marah sama si dia jer....

naik benci dan mympah pulak....
semua rasa tak kena lah!
msg pun salah....rasa mcm msg sebab terpaksa je....
apo kena dengan aku ni??
tak msg la lah kan.....
mau aku megamuk tak ingat dunia.....
kalau msg pun.....stok bajet nak myindir2 jer....
adoi......

nak raya dah ni....ble ker wat jahat....
nnti dah raya imtak maaf lah kan?
hahahhha.....tu pun kalau panjang umo....
kalau pendek?? ambik ko!!

so.....ari ini aku telah mengosongkan jumlah kredit yg ada....
tak nak msg n kall....
karang bergadoh plak....
bila bergado...mulalah memasing kan....
adoi.......

kesian jugak kat si dia....
selalu kena marah....tp ada aku kesah?? hahahha....
marah pun bukan dilayan pun....
silap ari bulan aku yg kena marah balik...
hahahhaha....ada ke mcm tu???? tak patut!

mula lah nak marah kembali ni...!
lantaklah! malas mau pk dong!
tgok naufal wafiy g best!!
adoissssssssssssssssssssssssssssssssss......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan