Isnin, 20 September 2010

AdoiYaaaaaaiiii.........

8.45 pagi....

“Adoi....kena bgun ada kelas.....mengantuknya....”
“Mandi,jangan malas!” (memontivasikan diri...!)
“Waaa.....ramainya orang....penuh bilik air.....eh...! wah...kira nasib r bilik air faberet kosong! Hehehhe....”

“Adoyai....lupa lak nak ambik pencuci muka.....letak kejap brg mandi depan bilik air ni....”
Lalallalllalla.....masuk balik dlm toilet.........................................
“mangkuk tingkat mana yg ble mandi dlm bilik air ni???”
“anda buta apa?? Tak nampak punya besar aku punya sabun dlm bekas mandi aku ni???”
“bikin panas pagi-pagi ni nampak............................”

“sabar-sabar......mungkin dia dah lambat nak pg kelas kan?”
“tegesa-gesa tu yg tak nmpak ko punya bekas mandi tu....pas ni dia kuar dia mintak maaf lah.....” (angle of me da bersuara.....)
Sabar lah menunggu depan toliet tu......sempat jugak r abis dua tiga buah lagu raya sambil menunggu......

“adoi....mmg kurang adab tul r budak ni.....dah tau ko curik ambik giliran owg mandi....tolonglah mandi cepat cikit...! ko duk sental apa lama sangat dalam tu??” (evil of me da terbakar dah...!)
“Pepagi ni aku nak mulakan hidup dgn senyuman bukan dengan makian!!!”
Jenuh menunggu keluarlah si mangkuk tingkat itu dari tempat bersiramnya......

Aku duk tgok jer muka dia.......dengan arapan der r ucapan maaf ker.....atau senyuman ker.....
Tapi......??
Dengan muka yang agak tak cun.....tambah plak dengan keselumberan dia....tambah g dengan bau sabun mandi dia tak sesedap sabun mandi aku...ble kuar mcm tu jer.....!
KURANG ADAB TUL....!!!

That girl aku akan pangkah sampai bila2!
Mukanya akan aku ingat....!!!
Geram tak ingat aku...!
Ni lah namanya kurang adab......tak pun lebih kasar g bodoh bertingkat2!
Tak pun......

Bodoh menara gading!!!
Masuk universiti nak bagi pandai....tapi??
Bodoh + sombong + TAKDE ADAB!
Rosak mood aku pepagi ni......! arggggggghhhhh.....!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan